Support Me!

Friday, January 6, 2012

Calvin Klein for Woman~




Satu lagi perfume yang qila beli dari taufiq ni la...
Habis dah duit qila labur beli perfume...
So kena la pakai hari-hari...
Kalau tak rugi je beli kan...

Kalau nak tau gambar-gambar dekat atas pun dibeli oleh qila tau...
Dari sape lagi kalau tak dekat kak emi~ ..
Manalah qila pandai ambil gambar-gambar cantik..
Pakai snap je...senget ke,kabur ke, peduli apa kan....
Nasib la ada photographer yang memberi sumber kepada qila...

Tak lupa juga dekat kak ira~
Dia pun m'gunakan khidmat photographer yang sama..
Cantik kan...cuba tengok betul-betul...
Ada style orang kata...

*Note: Pelik la dengan dia..Tiba-tiba je b'ubah???
Ada apa-apa ke??tiba-tiba nak jadi CSI...
Apa motif sebenar dia ek...
Jom kita doa sama-sama...


1 comment:

AiNa said...

mau beli perfume juge~