Support Me!

Tuesday, August 19, 2014

Actually I'm Pregnant~


Alhamdulillah..After 3 month jadi isteri Mohd Al Qushairi qila disahkan pregnant..
Excited sangat2 lagi2 mak dan ayah qila..
1st cucu kot sape yang tak excited..
Macam-macam pesanan diorang bagi..

Mula-mula memang tak percaya sebab hari tu demam..
Bila pegi check doktor,doktor cakap negatif..
tu yang macam tak percaya tu..
Berapa kali juga la check nak confirmkan..

Awal hari tu macam mengidam sikit...sebab minta mak 'tombong'
Ala yang isi dalam kelapa tu..manis-manis n lemak-lemak rasanya..
Lepas tu dah mula moody je dengan laki qila..
Pantang dia buat salah..confirm kena marah..
Lepas tu demam la makin ketara..
Berapa kali juga la demam..
Sampai doktor pun dah kenal qila..

2nd time demam terus nak check sendiri..
sebelum pegi doktor buat pengesahan..
Alhamdulillah 2 line..maknanya pregnant la...
Nak jadi mak la..macam tak caye je..

*Note:Mummy to be~
 

3 comments:

Cik Nadyya said...

tahniah kak. jaga kandungan baek2.. semoga dipermudahkan. amin :)

Iena Marlyssa said...

Tahniah Qila... jaga kandungan elok2 k..

aqilah said...

tq2..Insyaallah