Support Me!

Tuesday, November 16, 2010

Budak Zaman Sekarang..

 
Cian orang tua tu dilempang camtu je..dia nak tido la..ad dia kacau korang??

 
nape nak ckp mcm ni..??x blh ke hormat ckit..

 
sedutan saya dpt dari youtube untuk tontonan semua..Insyaallah akn beri kesedaran..

Tiba-tiba terasa t'detik nak kongsi dengan korang suma..Makin melampau perangai budak zaman2 sekarang..Ingat x..masa kita sekolah dulu..cikgu la paling kita takut..tapi budak skrg x takut dah.. Lepas tu kita siap tunduk hormat lagi dkt org yg lebih tua..skrg rasa x ada dah..budak skrg cakap dgn kita pun macam apa je..sape yg tua,sape yang muda pun x tau..Kadang2 nak sepak je..tapi lagi kita ganas,lagi dia ganas dgn kita balik..betul x??so..what to do??fikir2 kan la..budak2 skrg makin hanyut dgn jalan diorang sendiri.. Sedarlah ckit...

1 comment:

amir07_johor said...

bila tgk video ni saya risau memikir kan bangsa saya pada masa akan dtg. Risau jugak sebab ramai melayu.