Support Me!

Friday, December 3, 2010

Jom buat rawatan spa ikan~

Gara-gara Daliana Daud~ sampailah qila d cni..Spa ikan..Hanya bayar RM5 untuk 30mnit~ klu nak lagi tambah la duitnya..ok




Best sgt2~ n geli sgt2~hehehe...nak rasa g la sndri..




16 comments:

acepa weet said...

qila.,mmg bes woh wat spa ikan ne.geli btol rase dye.hehe tapi da lame2 bes

absolutely emy said...

ikan ini kat mana nih?

aqilah said...

aah~ geli sgt2 bila ikan tu dtg~ last2 ok2 je~ best

aqilah said...

kak emi~ qila g dkt central market jalan2~ dkt ctu la~ k'betulan nmpak~best!

khaiyisah husna said...

wah..teruja nak cuba jugak!~

aqilah said...

cuba jgn x cuba~hehehe

Ahmad Zaki said...

Assalamualaikum,

kat pasar pun ada spa ikan, siap boleh makan...

aqilah said...

w'slm~ni bkn pasar yg jual ikan la~ ni jual brg2 kraftangan tu la~

hacimun said...

alololo comel nye :D :D :D

A.D.A.M. said...

waaa.. cam best. :)

aqilah said...

hehe~ best..try la~

zazaw said...

kalau ikan makan kaki kita . sakit tak ??
takut nak teraiii

aqilah said...

mn ad dia makan~dia gigit jelah~ikan dh pandai la~hehe

athirah salleh said...

cam best je. nak jugek! :D

t e m b u m e said...

murah gila!
kena pegi nih!
hehehe

aqilah said...

pegi jgn x pegi~